sobota, 22 listopada 2014

Startujemy cd.

19.30
U Choco był z wizyta Pan Doktor, zbadał mamusię, zrobił usg i teraz mamy pewność, że poród się zakończył i nie ma w brzuszku więcej szczeniąt.
Po następne wieści i pierwsze zdjęcia maluszków zapraszam jutro.

17.00
Mam chwilkę aby donieść, że mamy na ten moment 5 szczeniąt , 3 suczki i 2 pieski wszystkie czarne. Poród jeszcze się nie zakończył więc czekamy, nie mam pewności czy jeszcze jakiś maluszek nie przyjdzie na świat :)

od godz 12 RODZIMY !!!

godz. 11.30 - 36,7

godz. 9 - 36,7

8.30
Oj długi mamy ten start długi. Poraz kolejny natura dała mi pstryczka w nos. Nie ukrywam, że zaczęłam się już denerwować, bo mija doba od spadku temperatury a poród nadal się nie zaczyna i temperatura nie rosła. Rano wyszła Choco na spacerek, pobiegałyśmy trochę po ogródku i temp wzrosła, niestety zabrakło mi już tabelki więc będę pisać tutaj.
godz. 8.00 - 36,9

3 komentarze:

  1. mam nadzieję że do 9 zacznie rodzić... trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy mamusi szczeniąt, pozdrawiamy maluszki.
    K.Karczmarczyk

    OdpowiedzUsuń