środa, 12 listopada 2014

8 tydz ciąży

Kolejny tydzień minął "jak z bicza strzelił" zwłaszcza, że zdecydowaliśmy się z mężem pojechać na długi weekend w Karkonosze (bez psów). Odpoczęłam, zbierałam siły na następne 2 miesiące kiedy to nie dane mi będzie dłużej pospać a przez pierwszy tydz po porodzie wyspać się :) Ale i tak będą to cudowne dla mnie tygodnie.

Choco przytyła i urosła na szerokość hi, hi ... to bardzo dobrze. Od początku ciąży przytyła już 2,7 kg i brzuszek powiększył się o 17,5 cm . Mój kochany grubasek :)

Teraz rozpoczyna się czas przygotowań do porodu. Trzeba przygotować pokój, zmontować kojec porodowy, wyprać wszystkie potrzebne akcesoria. Ale również ostatnie czesanie, kąpanie i podgolenie brzuszka Choco aby tuż przed i po porodzie nie męczyć suczki a zapewnić jej chociaż min higieny.
Przy takich zajęciach czas szybciej mija.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz