środa, 14 stycznia 2015

Zabawa, zabawa, ...

Wczoraj był bardzo ładny ciepły dzień (wiosna w styczniu) i skorzystałam z tego aby zrobić szczeniętom więcej spacerkowych zdjęć, które dodałam do albumu
https://plus.google.com/u/0/photos/109965581795609634038/albums/6103479594628988689

Niestety światło jest i tak kiepskie więc trudno jest zrobić ładne zdjęcia biegającym maluszkom dlatego chyba nie wszystkie szkraby załapały się do albumu :(

Szczenięta są teraz bardzo rozbrykane, mają coraz więcej siły aby biegać i bawić się. Najwięcej energii mają rano (wtedy kiedy człowiek chciałby jeszcze pospać) i wieczorem (kiedy człowiek chciałby już iść pospać) hi, hi ... i tak je uwielbiam:)
Biegam za nimi z mopem, bo siusiają jak najęte albo z papierem kiedy kupki idą :) Ale one rekompensują mi wszystkie mniej przyjemne czynności kiedy widzę te merdające na mój widok ogonki , kiedy wpatrują się we mnie tymi czarnymi paciorkami, kiedy biegną za mną jak szarańcza gdy jest czas na jedzonko, kiedy przepychają się, bo każdy chciałby wdrapać się na mnie dać całuska :)

Niestety maluszkom będzie brakowało ich wspólnych zabaw ale będą mieć Was, musicie stanąć na wysokości zadania :)

 
Obraz jest obrócony :( nie ma to jak zaawansowana technologia która jest w serwisie a nie stara komórka :)


Ale po zabawie i szaleństwach jest tak jak na zdjęciu i to również najsłodszy dla mnie widok.

 
Biorę wtedy każdego z osobna i zanoszę do kojca, a one są wtedy jak małe zaspane bobasy :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz