poniedziałek, 12 stycznia 2015

Mamy już 7 tyg

Kolejny tydzień minął i wielkimi krokami zbliża się czas kiedy moje słodkie maluszki rozjadą się do nowych domów. Oj zrobi się wtedy smutno i pustawo w naszym domu :(

Ale za to cieszy mnie myśl, że swoją obecnością wniosą radość do Waszych domów i rodzin.

Kochane szkraby rosną jak na drożdżach, są takie bystre i chętne do zabawy. Tak wylewnie reagują na naszą obecność, tego będzie brakowało mi najbardziej.
Wejdą w każdy kąt i wszystko sprawdzają swoimi małymi ząbkami, są takie ciekawskie :)
Jak Pańcia przywozi mięsko trzeba koniecznie sprawdzić czy będzie dobre.



W czwartek szczenięta miały pierwszą podróż samochodem na pierwsze szczepienie i tatuowanie. Zniosły to nad wyraz dzielnie, byłam pozytywnie zaskoczona, bo jechały cichutko jak trusie tylko już w centrum miasta niestety włączyła się choroba lokomocyjna (całkiem normalna w tym wieku) i były wymioty, no cóż byłam na to przygotowana.



W tym tygodniu mam dla Was niewiele zdjęć maluchów ale za to nagrałam kilka filmików, nie są najlepszej jakości ale myślę, że i tak spodobają się Wam.

Tutaj jest fotoalbum : https://plus.google.com/u/0/photos/109965581795609634038/albums/6103479594628988689

A teraz przegląd filmowy pod Egidą Ateny :)

5 styczeń - Misiu jest The best :)

 
5 styczeń - Kocio-psie zabawy czyli Eros z Rilifem
 
 
5 styczeń - Eos z zabawką, specjalnie dla Miriam i Małgosi :)
 

 
7 styczeń - Kolejne kocio-psie relacje, czyli Engai i Rilif
 

 


10 styczeń - Zwiedzamy zakazaną część ogródka :)

 
 
11 styczeń - Bitwa o zabawkę
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz