niedziela, 21 grudnia 2014

Mamy już 4 tygodnie. Wesołych Świąt !!!

Wczoraj maluszki skończyły kolejny tydzień swojego życia. Są takie rozkoszne i milutkie. Bawią się już między sobą i troszeczkę zabawkami, biegają, szczekają i warczą , mają już opanowany cały repertuar :) Poznają już nas czyli domowników i zupełnie inaczej reagują na głos obcej osoby. Jak wchodzę do kojca to zaczynają do mnie przybiegać i tak rozkosznie merdają ogonkami. Teraz to i one rozdają nam buziaki :)
Pomału zaczęłam wprowadzać im inny pokarm poza mlekiem matki. Od czterech dni dostają odrobinkę surowej wołowiny. Bardzo im ona smakuje ale mama nadal bardzo dobrze karmi szczenięta więc są grubaśne i nie potrzebują regularnego dokarmiania.

Chciałam Wam pokazać filmiki z maluszkami w roli głównej ale niestety popsuł mi się telefon i na razie nie mogę ich zgrać. Mam nadzieję, że uda się to zrobić w późniejszym czasie.

Dzisiaj odbyła się wyjątkowa sesja zdjęciowa maluszków, wyjątkowa bo świąteczna :)
Zapraszam serdecznie do galerii http://pl.fotoalbum.eu/psieranczo/a834694 i miłych wrażeń :)

 
 
 
Wesołych, spokojnych świąt w gronie rodzinnym życzy rodzinka pod Egidą Ateny !
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz