środa, 29 października 2014

6 tydz ciąży

Jak ten czas szybko leci, minął kolejny tydzień i mamy kolejny dzień pomiarów. Waga wzrosła o 700g , widać jak maluszki urosły, chociaż oczywiście to nie jest waga samych szczeniąt. Obwód brzuszka również wyraźnie się powiększył co możecie sprawdzić w statystykach. To jest ten czas kiedy u suczek ciężarnych następuje wyraźny wzrost wagi oraz wizualnie widać zaokrąglony brzuszek. Również cycuszki zmieniły swój kształt i wielkość przygotowując się do karmienia.
Także wszystko jest w najlepszym porządku więc czekamy dalej.

3 komentarze:

  1. Cieszę się Waszym szczęściem. Od września obserwuje Twoją hodowlę Aneto. Jestem pełna podziwu dla Twojej energii i optymizmu. Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze. Nie mogę się doczekać kolejnych informacji. Mam nadzieje, że będę miała okazję poznać Cię w 2016 roku, gdyż powoli przygotowuje się do powiększenia mojej zwierzęcej, małej gromadki i liczę na to, że będę odpowiednią osobą, by ubiegać się o psiaka z Twojej cudownej hodowli. Duzo szczęścia i radości! !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za te miłe słowa, wiele one dla mnie znaczą :) Uznanie nabywców i przyszłych nabywców szczeniąt to największa nagroda za to co staram się robić jak najlepiej, wkładając w to wiele serca, energii i zaangażowania :) Proszę tylko podać swoje imię abym mogła Panią zapamiętać. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnych odwiedzin na blogu i stronie hodowli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola ;) Pozdrawiam i jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego!! ;)

      Usuń