piątek, 13 lutego 2015

Do widzenia Eni

Kilka dni temu odjechała ostatnia z suczek Enyo, która otrzymała w nowym domu imię Eni.
Eni zamieszkała w Łodzi z Małgosią, Michałem, Piotrem i Jakubem. Cieszę się bardzo, bo mała Eni ma towarzystwo suczki Amber oraz koteczki Zuzy.
Każde odejście szczenięcia jest dla mnie przeżyciem i okupuję to zazwyczaj bólem głowy :(
Ale kiedy otrzymuję wiadomość "Eni jest super !!!!" ulatują wszystkie moje troski i serce raduje się, że mogłam uszczęśliwić kolejną rodzinę cudownym małym beardecikiem :)
Przesyłam buziaki dla Eni , małej, słodkiej kombinatorki :) Ona zawsze wiedziała czego chce i kombinowała jak mogła aby postawić na swoim :) Wspaniałego życia kochanie.



 
****************************************************************

Pozostał z nami jeszcze misiek Teddy (ENGAI Egida Ateny), który nadal szuka rodziny chcącej go pokochać i dać cudowny dom.

 
*******************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz