czwartek, 18 września 2014

Cieczka nadeszła

Witam serdecznie na blogu poświęconym szczeniętom Choco i Robiego .
Są to moje pierwsze kroki w pisaniu bloga, więc za wszelkie niedociągnięcia z góry przepraszam :)

Długo czekałam na ten dzień kiedy będę mogła połączyć "związkiem małżeńskim" moją ukochaną parkę. Nadszedł ten dzień i lada moment pozwolimy Choco i Robiemu na intymne spotkanie :)

Wczoraj po raz pierwszy zbadałam poziom progesteronu we krwi u Choco i jest na poziomie 1,63 więc dzień "zero" jest coraz bliżej.
Przez ostatnie dni Robi tylko dyskretne sprawdzał Choco czy to już ten dzień czy nie, ale już dzisiaj popiskuje do niej i doprasza się spotkania. Także jutro zrobimy kolejne badanie progesteronu i sprawdzimy jak tam sprawy się rozwijają.

A to moja cudowna parka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz